سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معبر سایبری احمدآباد
نوشته شده در تاریخ 93/2/23 ساعت 9:14 ص توسط بروبچ



آیا جبهه نفاق در کشور مسلط شده است؟ 


هشدار برای کودتای نرم اصلاح طلبان (منافقین داخلی)

 

ضرب ‌و شتم «الهام چرخنده» بجرم گفتن تبریک عید به رهبر معظم انقلاب

به من گفتند سینما جای زنانی مثل تو نیست



الهام چرخنده: پیام دادند که جایت در سینما نیست!
شیشه‌های ماشینم را شکستند
الآن که اینجا ایستادم کمرم درد می‌کند چون دیشب دوباره به جرم عاشقی مرا با چوب زدند.



ظهر امروز جشن فرهنگ و هنر انقلاب به منظور تقدیر از جوانان هنرمند جبهه فرهنگی انقلاب با حضور تعدادی از اهالی عرصه فرهنگ و هنر به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تالار چمران این دانشگاه برگزار شد. 


در ادامه جشن فرهنگ و انقلاب الهام چرخنده در ادامه این مراسم روی سن آمد و در خصوص اتفاقاتی که اخیرا برایش بوجود آمده گفت: خوشحالم که هنوز زنده‌ام و به مناسبت 13 رجب تولد آقا امیرالمومنین در پیشگاه دانشجویان و اساتید محترم در عرصه هنر و فرهنگ هستم.


چرخنده ادامه داد: بعد از پخش اظهار ارادتم در آغازین روزهای بهار به رهبر انقلاب اتفاقات عجیبی برایم افتاد و این اولین باری است که در خانه فرهنگی خودم صحبت می‌کنم. دقیقا بعد از پخش این ویدیو بود که من از شبکه‌های مختلف منافقان، صدای آمریکا و مخالفان صحبت‌هایی شنیدم و همچنین برخی دوستانم در عرصه سینما نسبت به من خیلی لطف داشتند و پیامک‌های مختلف برایم ارسال می‌شود. متوجه شدم که چقدر از دستم ناراحت هستند و چقدر از این کلام من پریشان شده‌اند.


این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: در همان شرایط بود که دلم شکست و غصه دار شدم. اما همان لحظه یاد فرمایش حضرت امام (ره) افتادم که گفته بود هر وقت دشمن از شما تعریف کرد ناراحت شوید. بعد از این جریان تلویزیون‌های مختلف شروع به فحاشی، تهمت و تهدید کردند. و صدای آمریکا و شبکه من و تو که به دور از خاک وطن مردم و رهبرم هستند، زنده باد و مرده باد سرمی‌دادند. و می‌گفتند که این کار را انجام دهید و آن کار را انجام ندهید.


چرخنده افزود: به عنوان یک سینماگر متوجه شدم این حال، حال بسیار خوبی است. این ماجرا ادامه پیدا کرد و به صفحات شبکه‌های اجتماعی رسید و همه چیز در اینستگرام شروع شد. در شب تولد پسرم، شیشه‌های ماشینم را شکستند. همان جا خطاب به حضرت علی (ع) گفتم یا علی(ع) حواس شما هست؟ من متوجه می‌شوم که غربت شیعه چقدر سخت بوده است. در همان زمان غصه الهام چرخنده و باور قلبی‌اش از بین رفت تنها یک جمله(اعتصموا بحبل الله جمیعا ) به ذهنم آمد و احساس کردم بچه مسلمانان و عاشقان مولا هستند و مرا تنها نگذاشتند. و همان روز به لباس سنتی ایران ملبس شدم که به انگلیسی روی آن نوشته بودم من همه جانم فدای امیرالمومنین، رهبرم، خاکم، تمام مسلمین. در نتیجه این اقدام حال آنهایی که از من بد بود، بدتر شد.


این بازیگر ادامه داد: الآن که اینجا ایستادم کمرم درد می‌کند چون دیشب دوباره به جرم عاشقی مرا با چوب زدند.


چرخنده با اشاره به اینکه این کشور برای هیچ دسته و رنگ خاصی نیست یادآور شد: وطنم بوی آرامش، صبر و ایمان می‌دهد. و من هم یک بچه مسلمان هستم. تحصیلاتم مهندسی معماری است و با افتخار می‌گویم که قاری قرآن بودم و سالها در بخش بسیج مساجد نقاشی تدریس کردم. از سال 79 وارد سینما شدم اما فکر می‌کنم دیگر تصویرم را نبینید چون برایم پیام فرستاده بودند که خانم چرخنده سینمای ما جای چنین زنانی نیست. برایم این سوال بوجود آمد که فضای فرهنگی ما جای چه نوع زنانی است؟ امیدوارم که همچنان خداوند این قدرت و یاری را به من بدهد. پدرم همیشه به من می‌گفت سرت را بالا بگیر و یا علی بگو.


وی در خصوص تبدیل ارزشها به ضد ارزشها توضیح داد و گفت: من سالهای زیادی خارج از کشور بودم و مستند آیین ساختم. و به تمام سنت‌ها و فرقه‌ها احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که ارزشها تبدیل به ضد ارزشها شده است. فکر می‌کنم بخش فرهنگی ما احتیاج به یک هدیه فرهنگی دارد؛ بنابراین یک بسته فرهنگی برای مقابله با دشمنان دارم. به نظرم سینمای ما جای پاکی و ایمان و یک نوع سینمای واقعی است که به فرهنگ ایران کمک کرده است.


چرخنده در پایان گفت: بسته فرهنگی‌ام این است که تولد آقا امیرالمومنین را به حضرت آقا رهبر عظیم الشأن کشورمان تبریک بگویم و به ایشان بگویم انشا الله سایه شما مستدام باشد و روز پدر هم برشما مبارک.

 جرم: دعوت ازنماینده مقام معظم رهبری درشورای عالی امنیت ملی

و عضو مجمع تشخیص مصلحت

با دستور وزیر ارشاد رییس اداره ارشاد گلپایگان

به جرم دعوت از جلیلی در آستانه برکناری قرار گرفت


رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان گلپایگان به خاطر دعوت از نماینده امام خامنه ای در شورایعالی امنیت ملی به این شهرستان، در آستانه برکناری قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، محمدحسین محمدی فشارکی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهت دعوت از دکتر سعید جلیلی جهت حضور در این شهرستان و سخنرانی در جمع مردم، در آستانه برکناری از این اداره قرار گرفته است.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن اشاره به این مساله گفت: پس از حضور سعید جلیلی در گلپایگان که با دعوت رییس اداره ارشاد این شهر انجام شد و استقبال باشکوه و کم نظیر مردم از این برنامه، محمدی تحت فشار شدیدی قرار گرفته و برخی زمزمه ها از برکناری قریب الوقوع وی خبر می دهند.

براساس گفته های این منبع آگاه، ظاهرا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی تماس تلفنی با رییس اداره ارشاد استان اصفهان، به وی دستور می دهد تا نسبت به برخورد با محمدی فشارکی و برکناری وی به جهت دعوت از جلیلی اقدام لازم صورت بگیرد.این درحالی است که در جریان سفر رسمی دکتر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام، به گلپایگان مسایل مهمی پیرامون چگونگی تحقق شعار سال، اهداف فتنه گران در سال 88، بایسته های اقتصاد مقاومتی و... از سوی وی مطرح شد که تمام این مسایل، ابعاد ملی و فراجناحی دارد.


همچنین، رییس اداره فرهنگ و ارشاد گلپایگان نیز در آن برنامه، سخنان انقلابی و ولایتمدارنه ای مطرح کرد که درخور تقدیر بود.

محمدی فشارکی ضمن خیرمقدم به نماینده امام خامنه ای در شورایعالی امنیت ملی، خطاب به دکتر جلیلی گفت: از شما می خواهیم سلام و پیام ما را به رهبری عزیزمان برسانید و به ایشان بگویید که فرزندان انقلابی شما، دفاع جانانه از ولایت و آرمان های شهدا را با نان و آب عوض نخواهند کرد و اجازه نمی دهیم به سید علی ما جام زهر بنوشانند. ما فریب خنده فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی را نخواهیم خورد و اجازه نمی دهیم ولی زمان را همچون امام حسن مجتبی(ع) مجبور به صلح مصلحتی نمایند و امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد.اعمال فشار برای برکناری یک مدیر انقلابی به جهت دعوت از یک شخصیت بلندپایه کشوری اقدام تاسف برانگیزی است که در حال برنامه ریزی است.


این اتفاق در شرایطی درحال وقوع است که امام خامنه ای در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری فرموده بودند:

"یک مساله هم مساله فرهنگ است؛ که آقایان هم حالا معلوم شد که نگرانی دارید، بنده هم نگرانم. مساله فرهنگ، مساله مهمی است. اساس این ایستادگی، این حرکت و در نهایت ان‌شاءالله پیروزی، بر حفظ فرهنگ اسلامی و انقلابی است و تقویت جناح فرهنگی مؤمن، تقویت این نهالهایی که روییده است در عرصه‌ فرهنگ؛ بحمدالله جوانهای مؤمنِ خوبی داریم در عرصهی فرهنگ و هنر؛ فعالیت کردند، کار کردند؛ حالا بعضی جوانند، بعضی دوره‌ جوانی را هم گذرانده‌اند؛ ما عامل فرهنگی کم نداریم.

ما حتماً در مساله فرهنگ‌[باید توجه کنیم‌]، دولت محترم هم باید توجه کند، دیگران هم توجه کنند. بنده هم در این نگرانی با شما سهیم هستم و امیدوارم که مسئولین فرهنگی توجه داشته باشند که چه می کنند. با مسائل فرهنگی شوخی نمی شود کرد، بی‌ملاحظگی نمی شود کرد؛ اگر چنانچه یک رخنه‌ فرهنگی به‌وجود آمد، مثل رخنه‌های اقتصادی نیست که بشود [آن را] جمع کرد، پول جمع کرد یا سبد کالا داد یا یارانه‌ی نقدی داد؛ این‌جوری نیست، به این آسانی دیگر قابل ترمیم نخواهد بود، مشکلات زیادی دارد. و واقعاً باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را همه بدانند، همه؛

این جوانان مؤمن و انقلابی‌اند که روز خطر سینه سپر می کنند، هشت سال جنگ تحمیلی می روند توی میدان؛ اینها هستند. افرادی که نسبت به این جوانها با چشم بدبینی نگاه می کنند یا مردم را بدبین می کنند، خدمت نمی کنند به کشور؛ به استقلال کشور، به پیشرفت کشور، به انقلاب اسلامی خدمت نمی کنند. این جوانها را باید حفظ کرد، باید از اینها قدردانی کرد، امروز هم بحمدالله کم نیستند و زیادند. [نباید] با عناوین گوناگونی بخواهیم این جوانهای مؤمن را طَرد کنیم و منزوی کنیم؛ که البته منزوی هم نمی شوند؛ آن جوانهای مؤمنِ پرانگیزه، با این حرفها منزوی نمی شوند اینها؛ لکن خب، ما باید قدر اینها را بدانیم".











طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ