سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معبر سایبری احمدآباد
نوشته شده در تاریخ 93/2/3 ساعت 3:59 ع توسط بروبچ


عکس ها و مابقی در ادامه مطلب حتما مشاهده کنید

 
متولی جشن میلیاردی و اشرافی سعدآباد روشن شد +سند

پیگیری‌های خبرنگاران نسیم درخصوص متولیان برگزاری مراسم جشن اشرافی همسر رئیس‌جمهور، تا این لحظه با واکنش‌های ضد و نقیضی و در مواردی با امتناع از پاسخگویی نهاد ریاست‌جمهوری و مقامات دولتی همراه بوده است.

بعنوان مثال در حالیکه دفتر معاونت تشریفات رئیس‌جمهور اعلام کرد «برگزاری این مراسم به حوزه معاونت تشریفات ریاست‌جمهوری مربوط نمی‌شود و اصل این مراسم بر عهده دفتر رئیس‌جمهور و حوزه معاونت زنان بوده است»، اما یکی از مدیران ارشد معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با نسیم این خبر را تکذیب و اعلام کرده که «مسئولین این معاونت از مدعوین این مراسم بودند که البته خانم مولاوردی به دلیل مشغله در این مراسم حضور پیدا نکرده است».

علاوه بر این تصویری که بعنوان "جدول برنامه‌های اعلامی هفته بزرگداشت مقام زن توسط نهاد ریاست‌جمهوری" در اختیار خبرنگاران قرار گرفته، نشان می‌دهد که بانی برگزاری این مراسم "دفتر همسر رئیس جمهور بوده است.

در پی وجود برخی ابهامات و سوالات در اینخصوص، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی موضوع برگزاری این جشن میلیاردی در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد و گفت: «معاون پارلمانی رئیس‌جمهور قول تحقیق در رابطه با این موضوع و اعلام نتیجه را به ما داده است».

همچنین جمعی از نمایندگان مجلس درخصوص برگزاری این جشن اشرافی به رئیس جمهور تذکری کتبی دادند که در آن آمده است؛ در بخشی از این تذکر آمده است: "آیا می‌شود از یک طرف شعار انصراف از یارانه‌ها را داد و از طرفی جشنی اشرافی برگزار کرد؟!"

و یک سوال بزرگ اینکه:

آیا دفتر همسر رییس جمهور محترم داریم یا داشتیم تا حالا؟

یک دنیا فاصله ....


افشاگری دکتر کوچک زاده

منبع

یک دلیل بسیار کوچک کینه عمیق کانون های ثروت و قدرت (بخوانید سربازان جبهه مرفهین بی درد یا همان اسلام آمریکایی) از آن مرد که رفته است، می تواند این باشد که:

 در همین اواخر آن مرد که رفته است با برنامه ریزی برای تولید بنزین در پتروشیمی ها، کشور را از واردات چیزی حدود 10 میلیون لیتر بنزین در روز بی نیاز کرد، اما امروز در دولت تدبیر و امید وزیر محترم نفت یا یار دست راست همان سرکرده فتنه و منعقد کننده قرارداد ننگین کرسنت! ،که در همان زمان حسن روحانی آن قرارداد را مضر به حال منافع کشور ارزیابی نمود، با بهانه آلوده بودن بنزین داخلی دوباره درصدد واردات روزانه 10 میلیون لیتر بنزین است ! می دانید اگر واردات هر لیتر بنزین موجب تنها یک سنت تاکید می کنم تنها یک سنت پر شدن جیب بعضی ها بشود این مبلغ روزانه برابر با (10000000) سنت یا به عبارتی 100 هزار دلار در روز و به عبارت دیگر (365*100000=36500000 )دلار در سال می شود که به نرخ امروز دلار (3200 تومان) برابر می شود با (36500000*3200=116800000000 تومان! نمی توانید بخوانید؟ می شود صد و شانزده میلیارد و هشتصد میلیون تومان که می شود با آن یازده هزار و ششصد و هشتاد فقره وام 10 میلیون تومانی داد!!!

حالا فهمیدید چرا باید آن مرد که رفته است نابود شود؟ در آینده نزدیک باز هم دلایل بیشتری از جنایات آن مرد در حق کانون های قدرت و ثروت و یاران اسلام آمریکایی روشن می گردد!

آن کسانی که به اشرافیگری گرایش دارند....



پاسخهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به پرسشهای دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف‏

آن کسانی که به اشرافیگری گرایش دارند و دلشان برای زندگی اشرافی لک می‏زند - یعنی خوردن و پوشیدن و زندگی کردن و مشی کردن به سبک اشراف و دور از زندگی متوسّط مردم - یکی از کارهایی که می‏کنند، این است که این دید و ذهنیت را در مردم به‏وجود آورند که این چیز خوبی است و ارزش است؛ کمااین‏که قبل از انقلاب این‏گونه بود.




آقای روحانی! ندای ندارم ندارم های دولتتان را باور کنیم یا مهمانی اشرافی در کاخ سعدآباد !

اعوذ بالله من الشیاطین اللعین الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ?2?
ای کسانی که ایمان آورده‏اید چرا چیزی می‏گویید که انجام نمی‏دهید (2)

کَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّهِ أَن تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ ?3?
نزد خدا سخت ناپسند است که چیزی را بگویید و انجام ندهید (3)
"سوره مبارکه صف"
اینکه هزینه میهمانی 300 نفره «خصوصی» در کاخ سعدآباد از کجا تامین شده است؟ به نظر نمی‌رسد پای جیب شخصی در میان باشد. آیا هزینه این میهمانی نیز همچون ماجرای ساخت سونا و استخر شوهران از «بیت‌المال» تامین شده است؟




جناب روحانی، به‌جای رواج همان سرمایه‌داری دوره سازندگی و بازگذاشتن یک عده محدود و معدود، ملت را دریابید!
یادتان باشد که زمان زودگذر است و شما نیز حداکثر 8 سال می‌توانید رئیس‌جمهور باشید!
پیام 31 فروردین را هم دریافت کنید!
م:کچیپ









طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ