سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معبر سایبری احمدآباد
1 2 >
نوشته شده در تاریخ 93/1/30 ساعت 9:14 ع توسط بروبچ


برای مشاهد سایز اصلی روی عکس کلیک کنید 






نوشته شده در تاریخ 93/1/29 ساعت 9:27 ص توسط بروبچ


 از ارتباطات پنهان مولوی عبدالحمید تا آزادی مرزبانان ایرانی

هفته گذشته 4 تن از مجموع 5 مرزبان ایرانی که توسط گروهک تروریستی جیش العدل ربوده شده بودند، آزاد شدند. مولوی «عبدالحمید اسماعیل زهی» امام جمعه مسجد مکی زاهدان با میانجیگری خود، در آزادی مرزبانان ایرانی نقش آفرینی کرد!

به گزارش بولتن نیوز، در این میان جناب مولوی و اطرافیانش طی چند روز اخیر از کم توجهی رسانه های داخلی ایران به نقش مولوی عبدالحمید در آزادی مرزبانان ناراحت و خشمگین شده اند، لذا وی در گفتگو با چندین رسانه مخالف جمهوری اسلامی از جمله "روز آنلاین"، "دویچه وله"، شبکه "نورBBC فارسی و به انتقاد از "سانسور شدن نقش و میانجیگری او در آزادی مرزبانان" اشاره کرد.





نوشته شده در تاریخ 93/1/27 ساعت 8:27 ع توسط بروبچ


سند دیگری از دروغگویی و فریب مردم در زمان تبلیغات شیخ حسن 

یارانه نقدی + یارانه ها کالایی ..... پس کو؟؟؟

یارانه نقدی را که با زور و تهدید مردم را از دریافت حقشان می خواهید منصرف کنید

یارانه کالایی را هم که زرشـــکــ . . . حتی قدرت تنظیم بازار را قبل از مرحله دوم هدفمند سازی ندارید .  بازار و تجار قیمت همه چیز را قبل از اجرای مرحله دوم و قبل از گرانی بنزین و گازوئیل بالا بردند ، بعدش هم که بهانه دارند و گران میکنند.





نوشته شده در تاریخ 93/1/26 ساعت 2:13 ع توسط بروبچ


گلزار شهدای احمدآباد اردکان

ایمیل ما: www.khoshmaram@gmail.com

با تشکر از ارسال کننده عکس ها 

لطفا به فکر بازسازی قبر شهید گمنام باشید 

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 93/1/25 ساعت 1:49 ع توسط بروبچ


عملیات روانی انصراف مردم از دریافت یارانه !

اگر می بینید که این روزها دولت به کمک رسانه های حامی خود و البته صداوسیما در جهت منصرف کردن مردم از ثبت نام برای دریافت یارانه ها در حال اجرای یک عملیات روانی گسترده و البته بشدت مخرب علیه مردم است ، شاید دلیلش این باشد که این روزها دست راست جناب روحانی و عنصر اصلی پروژه هدف مندی یارانه های دولت ، علی ربیعی (عباد) مدرس سابق درس عملیات روانی در دانشگاه وزارت اطلاعات است .


و اما نکته ای که این اساتید کهنه کار عملیات روانی فراموش کرده اند این است که ممکن است بتوانند در یک مقطع کوتاه ، با انواع روش های تبلیغاتی و عملیات روانی ، در یک فرایند احساسی و روانی ،بخشی از مردم را متقاعد به انصراف از دریافت یارانه هایشان بکنند ، اما قطعا این فضای روانی تحت تاثیر رسانه ملی را نمی توانند برای ماه ها ادامه دهند . 


محتمل ترین اتفاقی که می افتد این است که همان افرادی که بعد از این بمباران تبلیغاتی از دریافت یارانه انصراف دادند ، بعد از فروکش کردن این تبلیغات و مشاهده تورم ناشی از افزایش قیمت حامل های سوخت و البته عدم مشاهده وعده های دولت مبنی بر گل و بلبل شدن اوضاع اقتصادی ناشی از انصراف یارانه بگیران ، احساس غبن و فریب خوردن می کنند و از کرده خود پشیمان می شوند و خواستار بازگشت به چرخه یارانه بگیران می شوند .

برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید





نوشته شده در تاریخ 93/1/24 ساعت 7:22 ع توسط بروبچ


منبع:وبلاگ احمداباد 20

برای دیدن بقیه عکس ها  کلیک کنید





نوشته شده در تاریخ 93/1/21 ساعت 8:49 ص توسط بروبچ


فی شهر احمدآباد در برنامه صبح بخیر ایران.

ادامه عکس ها در ادمه مطلب





نوشته شده در تاریخ 93/1/19 ساعت 2:54 ع توسط بروبچ


 جلسه ای بین اعضای انجمن میراث فرهنکی احمد آباد واعضای شورای اسلامی شهربا میزبانی مهندس تقوی (شهر داراحمد اباد) برگزار شد.

 دکتر اقبالی که در این  جلسه مهمان بودن  پیشنهاد  دادن با توجه به اینکه احمدآباد نزدیکترین شهر به پارک ملی سیاه کوه (اخرین  پارک ملی کشور)می باشد.  شایسته است.یکی از خیابانها یا بلوارشهر احمد اباد با عنوان سیاه کوه نام گذاری شود

بعد مشورت وتبادل نظر بین حاضراین در جلسه تصمیم بنهایی ر این شد.ادامه بلوار امام خمینی احمد اباد به کمربندی چوپانان را بانام بلوار سیاه کوه نام گذاری شود.و در صورت نیاز به نصب ماکت یکی از حیوانات در حال انقراض  این منطقه (احتمالا جبیریا سیاه گوش) شهرداری احمد آبادبا کمک  پدر سیاه کوه ایران آن را تهیه ونصب نمایند






نوشته شده در تاریخ 93/1/17 ساعت 4:52 ع توسط بروبچ


عالمان احمدآباد

نفر اول از راست سید محمد موسوی زاده استاد دانشگاه اهل احمد آباد استاد بازنشسته پدر شهید سید علی موسوی زاده   ودر قید حیات است

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 93/1/17 ساعت 4:34 ع توسط بروبچ


حرفهایی از خواص بی خواص که دشمنان را به وجد آورد!

 










طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ